неделя, 15 януари 2017 г.

ОЩЕ НЕЩО ЗА СТЕФАН ЦАНЕВ






Последното, което казвам по "казуса Стефан Цанев"...
Тъй като участници в "дискусията", защитаващи Стефан Цанев, ме питат аз как бих реагирал, ако на мене ми връчат подобна награда. И защо не съм реагирал тогава, когато са удостоили със "Златен век" Димитър Иванов...
Отговорът е един.

АЗ СЪМ РЕАГИРАЛ ПРЕДИ 1989 год. СЪС СТИХОВЕ СРЕЩУ ТОДОР ЖИВКОВ. И СРЕЩУ СИСТЕМАТА. ЗАРАДИ КОЕТО ИМАШЕ ПРЕДЛОЖЕНИЕ ДА БЪДА ИНТЕРНИРАН ОТ СМОЛЯН ИЛИ ДА НАПУСНА СТРАНАТА. СКОРО МИ КАЗАХА, ЧЕ МЕ "ГОТВЕЛИ" И ЗА ЗАТВОРА. АКО ВСИЧКИ БЯХМЕ РЕАГИРАЛИ ТОГАВА ТАКА, КАКТО АЗ РЕАГИРАХ, КАКТО ИВАН РАДОЕВ, ВЛАДИМИР КОСТОВ, ГЕОРГИ МАРКОВ И ДЕСЕТКИ ОЩЕ, НЯМАШЕ ДА ИМА НУЖДА СЕГА СТЕФАН ЦАНЕВ ДА ОТКАЗВА ЗАРАДИ НЯКОГО НАГРАДА. ЗАЩОТО ТОЗИ "НЯКОЙ" НЯМАШЕ ДА ГО ИМА...С ЕДНА ДУМА - АКО СТЕФАН ЦАНЕВ НЕ БЕ ПИСАЛ ВЪЗХВАЛИ КЪМ КОМУНИЗМА, ГЕОРГИ ДИМИТРОВ, ПЪРВА АТОМНА И ЧЕКИСТА ПРОСТО НЯМАШЕ ДА ИМА СЕГА ПРИЧИНА ДА ОТКАЗВА ЗАРАДИ ЧЕКИСТИ НАГРАДА. ПРОСТО НЯМАШЕ ДА ГИ ИМА, НАЛИ...
ТОЛКОЗ...


Всъщност, тогавашният шеф на ДС в Смолян е жив и здрав и може да го потвърди. Нарочно не казвам името му сега - той знае. Но искам да Ви кажа, че той се е държал много по-мъжки от тези, които сега се опитват да се представят като "дисиденти"... Много по-мъжки...
А откъсите, които качих, са от книгата на Борислав Геронтиев "КАБИНЕТ НА ДЕСЕТИЯ ЕТАЖ"...

Няма коментари: